Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 19., kedd

NÁTHA ÉS KÖNYVEK

Mivel annyira nem vagyok rosszul, hogy egész nap aludjak, de ahhoz nem vagyok elég jól, hogy dolgozam, OLVASOK! Ez nagy szó, mert kevés időm van az olvasásra.
Imádom Joanne Harrist (a Csokoládé című regényét, film is készült belőle, biztos ismeritek), már olvastam 10 könyvét. Tavaly év végén megjelent egy új regénye Aludj kislány címmel, most végre befejeztem. Nem annyira tetszett, mint a korábbiak. Nekem egyébként nem a Csokoládé a kedvencem, szerintem vannak sokkal jobb regényei is (Szederbor, Ötnegyed narancs)!
Aztán kiolvastam C. J. Sansomtól egy újabb könyvet (Sötét tűz), ez egy történelmi krimi, ami Angliában játszódik VIII. Henrik idején. Ez már a második könyv tőle, az előző (A kard által) is nagyon tetszett. Imádom az ilyen történelmi krimiket, ezért imádom Saylor műveit (amelyek az ókori Rómában játszódnak)is. Mindkét író történész is, így teljesen hiteles környezetben, valós történelmi szereplőkkel játszódnak a történetek.
Most egy svéd író - S. Larsson: A lány, aki a tűzzel játszik - könyvét olvasom, ez is egy krimi, egy trilógia (Millennium trilógia 2. része), letehetlen.
Természetesen már itt van az ágyam mellett a 3. kötet is! :O))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése