Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. február 25., csütörtök

Nagy akarásnak ....

Veletek is van úgy, ha csak "pihenésből" készítetek valamit, akkor csodásan sikerül, de ha valakinek, akkor mindig közbejön valami!!?? Talán, mert annyira szeretném, hogy jó legyen és tetsszen!
Pár nappal ezelőtt készítettem életem szerintem legjobb festett bögréit, beraktam a sütőbe, hogy kiégessem, a szokásos hőfokra, a szokásos időre! Erre megégett a festék!!
NEM ÉRTEM!
Nem is az bántott, hogy nem sikerült, hanem az, hogy a jól sikerült mintáim tönkrementek.
Dühömbe este újra elkészítettem (természetesen most nem lett olyan jó), ma este pedig újra megpróbálom kiégetni.

2 megjegyzés:

  1. Ez nálam is gyakran előfordul!!!:-((( Van így elrakva 1-2 tárgyacska, amit majd egyszer korrigálok!!!????:-)))

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen kézzel festett bögrék nekem is nagyon tetszenek! A lányom szokott néha csinálni ajándékba :-))) A multkor itt nálam égette rá a mintát mert neki rossz a sütöje..... egyszer én is meg szeretném probálni!!! A kiégetös gyurmát is!!!!

    VálaszTörlés