Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. február 2., kedd

"SZOLGÁLTATÓ"

Tegnap este nem volt netem, mindig azt írta ki, hogy a távoli számítógéppel nincs kapcsolat. Ez egy kicsit felidegesített, mert éppen fel akartam rakni egy képet az új krealmányomról, de voltaképpen ez volt az utolsó csepp!
A "SZOLGÁLTATÓ" már kezd az agyamra menni, eddig nem írtam le, de most ...
Szóval mikor szeptemberben új helyre költöztünk, úgy gondoltam váltsunk szolgáltatót, mert a másiknál éppen lejárt a szerződés, és elég drága volt. Eldöntöttem, mobil netre fizetek elő, hogy akár a fotelban /vagy ágyban :O))/, pokrócba burkolózva, is netezhessek.
Találtam egy szolgáltatót, akinél akció volt és olcsón elő lehetett fizetni. Megkérdezték hol lakom, momdták, hogy oké, ott jól fog működni, és ha túllépem a letöltéseket, akkor se gáz, mert ugyanannyi árért mehet a net, csak fele annyi sebbeséggel. Ezt JEGYEZZÉTEK MEG olvasóim, a SEBESSÉG fontos dolog!
Természetesen kikértem a számtekesek véleményét, azt modták oké, így megkötöttem a szerződést.
Azt jött a hideg zuhany! A lakásban nem megy rendesen a net, a letöltési SEBESSÉG nagyon kicsi, és gyakran 0!!!!
Végig olvastam a szerződést! Természetesen arról, hogy ÉN, MINT ÜGYFÉL, hogyan bonthatom fel a szerződést, nem írnak semmit. Arról persze, hogy ŐK, MINT SZOLGÁLTATÓ, mit tehetnek velem, ha nem teljesítema szerződésben leírtakat, oldalakon keresztül írnak.
Visszamentem a boltba, szakemberrel az oldalmon!!
Mit mondtak!??? Menjek át a másik szobába, vagy a lakás másik helyiségébe, talán ott jobban menni fog.
EZ JÓ!!! VAN egy "mobil internetem", amelyet használhatók esetleg a fürdőszobában, vagy a másik szoba sarkában! :O))) Elképedtem!
Most itt áll a dolog!!! Időnként jól működik, de van hogy még a leveles ládámat sem tudom megnyitni! De én csak egy ÜGYFÉL VAGYOK, aki FIZET, ő a "SZOLGÁLTATÓ", AKI NEM SZOLGÁLTAT!!! Ha én így tanítanék leégne az "arcomról a bőr"!

U.I.:Kipróbáltam, a lakás egyetlen helyiségében sem működik jobban a net! :o)))

1 megjegyzés:

  1. anyám ugyan igy járt a mobil nettel..... de a sogorom addig járt a nyakukra amig beleegyeztek hogy felbontsa a szerzödést...na ez nem volt ilyen egyszerü, kb 5 honapig tartott a hutavona, de végül "elengedték"!

    VálaszTörlés