Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. február 14., vasárnap

Vallok...

Pár órával ezelőtt értem haza a hosszú hétvégéről, és most vettem észre, hogy Latinka játékra invitált, a következő kérdésekre kell válaszolnom:


1. Mi lenne ha nyernék a lottón?
Hát, az anyukám is azt szokta mondani, hogy a nagymamám 50 évig lottózott és max. hármasa volt, mert már a szelvény megvásárlásakor elköltötte a pénzt! :O)
Szóval, ha nyernék, először is kifizetném az adósságaimat, aztán vennék egy kis kertes házat, a többit kiosztanám a családomnak.

2. Rossz szokás

Nagyon türelmetlen vagyok, és 5 után is eszem :o))

3. Koffein
Reggel egy fél kávé, ebéd után egy fél kávé (kb. 2 körül)

4. Színeim
PIROS és KÉK

5. Mi van most rajtam?
O:))) Fehér, macis, flanel pizsi

6. Háziállat
Most 5 aranyhal, amiből 2 ezüst szinű. Tavaly meghalt a vizslám, azóta nincs kutyám, de imádom őket! :O)))

7. 10 év múlva hol láttod magad?
Remélem máshol...

8.A legutóbbi nagyon jó élmény?
A hétvégét végig játszottam egy 2 évessel, minden pillanat jó élmény volt.

Ennyi! Én nem adom tovább senkinek, de ha valaki szeretne vallani, hivatkozzon nyugodtan rám!

Rita! Ha olvasod, jövő héten megvarrom a macimat én is.
Andi! Köszi a "csomagot", NAGYON tetszik, majd még ......... :o)

1 megjegyzés:

  1. várjuk!!! már rengeteg édesnél édesebb macit mutattak a lányok, de nem puskázni!!!!!

    VálaszTörlés