Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 11., csütörtök

Díj és bocsánat


Ezt a megtisztelő díjat kaptam Latinkatól. Köszönöm szépen!
A vele járó kötelezettségek:
1. megköszönni - megtörtént
2. belinkelni - szintén megtörtént
3. továbbadni 5 embernek,és megjegyzést hagyni náluk! - mindenkitől bocsánatot kérek, de ez nem fog megtörténni.
Nem azért, mert nem érdemelné meg sok-sok blogtársam, SŐT!!! DE
1. már nagyon sokan megkapták, akiket szeretek,és csodálom a munkáikat;
2. szívem szerint nagyon sok mindenkinek elküldeném, nemcsak 5 embernek,
3. BOCSÁNAT (ezerszer is) de én nem szeretem ezeket a "továbbküldős dolgokat".
Remélem nem sértettem meg senkit a soraimmal!
Latinka jól esett, hogy rám is gondoltál! Pusszantás!
ÉN MINDENKINEK KÜLDÖM A DÍJAT, AKI MEGLÁTOGAT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése