Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 9., kedd

Koszorú

Koszorú egy kis csalással!
A varrószakkörben az újabb projekt koszorú/ húsvéti koszorú. Már nagyon szerettem volna elkészíteni, de a nyuszi után a csuklóm nem bírta a varrást,fájt a kézi varrás miatt.
A lényeg, hogy nem bírtam várni, s megkértem a szakmunkás tanulókat (a sulinkban van varrónő képzés), hogy a csíkokat csőszerűen varrják össze varrógéppel. A többi az én munkám(Sorry, a tojás Mezőkövesdről van!).
Íme a koszorú:




U.I.: megnéztem a varrógépeket. Van egy Toyota, meg egy Singer, ami tetszik! Talán a szülinapomra! :O))))

7 megjegyzés:

  1. Ugye milyen jó lenne az a varrógép?? Én nem értek hozzá, ezért nem tudok tanácsot adni. Hallgass Ritára!!:-)))
    Klassz lett amúgy nagyon a koszorúd! Ancika ajánlgatott kékfestő anyagot, de nem mertem belevágni....pedig szép a kék!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    nagyon szép lett, nekem 17 éve megvan a Toyota varrógépen. én nagyon szeretem....
    Nézd meg a funkciókat és az alapján válasz, illetve hogy milyen kegészítőket mennyiért lehet később beszerezni.

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsivá tettél! :o))) El nem tudom képzelni mi az!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép lett! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. Haliho! Most néztem meg a gimiben az ajtódon a koszorút...és élőben még klasszab!!!!! Olyan jó és szép lett!

    VálaszTörlés