Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 7., szerda

DÍJ

Ezúttal Latinka tisztelt meg ezzel a díjjal,aminek nagyon örülök.


Szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Számomra mindig ez a legnehezebb feladat,mert nagyon sok olyan blogot látogatok,amelyik valami miatt kedves a számomra. De választani kell,tehát:

1. Miaanya (csodás műveiért, mindig csak ámulok)
2. jucii (szenzációs ékszereiért, főleg a macis fülbevalóért :o)))
3. leki (szépséges műveiért, amik mindig ötletesek)
4. Hencsilli (a nagy ötleteiért - hajrá a táskák terén :o)))
5. Aranka (olyan jókat varr- lásd cica, nyuszi)
6. Rita (mindenért...varrószakkör, nagy szíve, varrásai... stb.)
+1. Ducika Ducila (mert új ismerős Nógrádról és nagyon jó dolgokat készít!!)

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogmba.

Teszt:
Név: tipikos/Erika
Becenév: ---
Lakhely: Heves (szívemben Nógrád)
Születési hely: Balassagyarmat
Magasság: 158 cm
Névnap: augusztus 31.
Foglalkozás: középiskolai tanár, általános pszichológus
Testvérek: egy húgicám van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol
Gyűjtemény: alapanyagok,kellékek
Cipőméret:38
Iskola: általános Nógrádon, gimnázium Vácon, egyetem Debrecenben kétszer
Kedvencek: ???? virágok minden mennyiségben
Zsebpénz: ----
Álom: lottó ötös
Háziállatok: halak

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

LATINKA küldte 2010.április 6-án. Köszönöm szépen!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm,hamarosan kiteszem a blogomba játék feltételeknek megfelelően.

    VálaszTörlés
  2. Drága Tipikos! Köszi a díjat, én is megkaptam már Bemkától és Neked is továbbadtam???? Hát, nem láttad????? :D

    VálaszTörlés
  3. KÖSZI-KÖSZI!!!:o))
    Sorry. Nem voltam itthon, és tegnap este neteztem újra!

    VálaszTörlés
  4. Najóvan, megbocsátok:D Csak nem otthon voltál? Mi csak pár percre kukkantottunk be, olyan rossz idő volt, még a várba sem volt kedvünk felmenni :(

    VálaszTörlés