Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 1., szerda

Nem dicsekedni akarok....

.... csak örülök! :DD Nem tudom hogyan lehet leírni azt, amit most érzek. Lehet, hogy kicsit zavaros lesz.
Nem könnyen barátkozom (mégha nem is úgy tűnik), kevesen ismernek igazán. Az utóbbi időben már kevés emberrel tartok szoros kapcsolatot. Ugyanakkor szívesen segítek bárkinek, akár számomra idegenek is, mert azt gondolom ettől ember, az ember.
A neten is így "működöm". Sok embernek követem a blogját, de nem sokszor írok megjegyzést, kevés emberrel kerültem szorosabb kapcsolatba. Ugyanakkor nagyon sokakat kedvelek/kedveltem meg. Nagyon jófejek vannak a blogolok között, és újra és újra elcsodálkozom, hogy milyen szépségeket alkotnak.
Valamint újra és újra elcsodálkozom, hogy mennyi segítkész, nagylelkű emberke van. A fentiek ellenére sokan gondoltak rám ezekben a hideg napokban! :DD
A lényeg! Megmutatok egy-két gyönyörűséges ajándékot.

A doboz Latinka műve, a gyönyörű tiffanyvirágot Tiffany Anditól, a fülbevalót (honnan tudtad, hogy éppen most akartam beszerezni egy pirosat)pedig Szegusztól kaptam!
Ugye milyen szépek, kaptam még más szépségeket is és rengeteg VIRÁGOT :DDD (minden formában),csokit (hogy fogok lefogyni!),masszázs utalványt :DDD, ajándékutalványt a rövidáruboltba :DD és több tusfürdőt, teát.
Itt egy gonosz kis megjegyzés: miért hiszik egyesek, hogy olyan buta vagyok, hogy nem veszem észre, ha csak azért hoznak ajándékot, mert mint főnöknek be akarnak ny...ni! :DD Bocsi!
DE A LEGSZEBB AJÁNDÉK egy fénykép,e-mailen érkezett. ÍME:

Ne várj nagy dolgot életedbe,
Kis hópelyhek az örömök,
Szitáló, halk szirom-csodák.
Rajtuk át Isten szól: jövök

3 megjegyzés:

  1. Ó, de drága!!! Ő a keresztfiad? Tündéri...
    Én meg lemaradtam, bocsi! Most az idei tanári kézikönyvbe végre beírom, akiket be kell! Pirulok, de ami késik, nem múlik! Addig is boldogságot, egészséget, örömöket és minden jót kívánok sok szeretettel!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép dolgokat kaptál.
    Sajnos a blogoknál nem mindig derül ki hogy kit hogy hívnak így nehezebb a felköszöntés is.
    Utólag is nagyon boldog névnapot! Megértem hogy a legszebb ajándék a keresztfiadtól kaptad! Főleg hogy a kép alapján óvódásnak gondolom.

    VálaszTörlés