Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. november 19., péntek

Jönnek

..., jönnek, kopogtatnak! Újabb angyalkák! :DD
Rizsangyalkák, a hasukban narancs illatú zselével. Nagyon macerás volt elkészíteni őket (de nem azért,mert bonyolult az elkészítésük), így többet nem fogok készíteni.

Varrtam is: terítőt, mikulás zsákot, de azok nem nagy számok, mert egyszerűen karácsonyi mintás anyagot összevarrtam varrógéppel.
Érdekes se a gépi varrás, se a horgolás valahogy nem jön be nekem. Pedig kézzel varrni, kötni szeretek.
Biztos azért nem szeretem az előbbieket, mert béna vagyok (és csak gyakorolni kellene)! :D

4 megjegyzés:

  1. Pedig én is szerettem volna 1-2 ilyen angyalkát csinálni...de akkor lebeszéltél.:-)))Pedig tényleg nagyon aranyosak.:-))))
    Én viszont megyek varrni ( géppel), mert totál le vagyok maradva...lehet nem lesz semmi karácsonyra?? Vagy csak túl terveztem magamat?:-(

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon cukinak tartom öket!!!Zsu

    VálaszTörlés