Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 20., kedd

Mindenkinek kell egy kutya

Nekem is volt egy vizslám, Barnabásnak hívták, de már az égi vadászmezőkön rohangál. Mivel az a véleményem, hogy kutya kertes házba való, azóta nincs kutyám. De imádom a kutyákat, s szerintem mindenkinek (ha teheti) kell egy kutya. Íme:


A gazdival:


A macskákat nem kedvelem, de amikor megláttam Lidércke macskáit, nem bírtam ki. HA IGAZÁN szép macseszt szeretnétek, katt a LIDÉRCKE szóra, nála gyönyörűeket vásárolhatok. Az enyém csak kis bénaság, de az enyém! :DD

8 megjegyzés:

  1. Nagyon édi a kiskutyád! Az angyalka is aranyos, nagggyon csajszis!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is mindkettő nagyon cuki! Máris kezdheted a sorozatgyártást!:) Jelzem, a kutyás angyalból is!:)))Nagyon menő!!!

    VálaszTörlés
  3. De ügyi vagy! A kutyás angyaltól megint "kész" vagyok... :D

    VálaszTörlés
  4. Hát én inkább kutyus párti vagyok, de mind nagyon édes!:)

    VálaszTörlés
  5. imádnivalóak! tudod dogs forever :)))))))))))
    Köszönöm, hogy játszol velem! Ha nem nagy kérés lecserélnéd a logómat?

    VálaszTörlés
  6. KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM!! Élőben még gyönyörűségesebb! :))))

    VálaszTörlés
  7. Ez bénaság? A világ legaranyosabb macskája! Honnan vetted a szabásmintát? Vagy ilyen ügyesen rajzolsz?

    VálaszTörlés
  8. Ja, és elfelejtettem! Nem vagyok kutyapárti, de ezek valami tündériek!!!

    VálaszTörlés