Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2012. június 24., vasárnap

Néha varrok (is)

Érettségi időszak van, ilyenkor nincs időm + az egészségemmel is problémák voltak (vannak), de azért alkottam. Van, amit elfelejtettem lefotózni! De íme három "művem". Csigafutam :) Egy angyali menyasszony, van rajta új, van rajta régi (egy régi babaruhát vágtam szét), és van rajta kék (harisnyakötő :)), sajna valami kölcsön nincs! De remélem így is szerencsét fog hozni. Egy kis táskája is van (a fotón nincs rajta), abba kerül majd az "ajándék" (pénz)! :DD

2 megjegyzés:

  1. Tüneményes a menyasszony és a csigááák!:DDDDD Irtó édesek!!! Ezer csiga közül megismertem volna, hogy a tieid, komolyan!:) Hasonlít az arcuk, "sminkjük" a babáid arcára!:D
    Próbálj egy vőlegényt is készíteni ennek a szép hölgynek, nehogymá' egyedül menjen az oltár elé!:) Itt a kihívás, rajta!!!

    VálaszTörlés
  2. Megvigasztal a tudat, hogy nekem már van egy angyalkám töled...különben ilyenre irigykednék most.:-)))

    Mást is irok még:

    Kedves Erika!
    Van valami Dij a blogomon, amit megnézhetsz, olvashatsz és folytathatsz.:-)) Természetesen MINDEKI játékos kedvére és az idejére bizom, hogy válaszol-e, részt vesz-e, továbbitja-e??? Nincs harag, ha nem..:-)))

    Én kedvemet leltem benne...és rászoritottam az idöt.:-))

    Szép napot kívánok

    VálaszTörlés